Послуги

Статична IP-адреса

Щоб підключити, відключити та дізнатись про стан послуги, подайте відповідну заявку в системі Мой Киевстар або зателефонуйте до call-центру, або зверніться до центру обслуговування абонентів Київстар.

Читати далі
1395644681_1804078972

Замовляйте послугу «Роутер» та отримайте знижку на абонплату

З 01.03.2016 по 30.06.2016 проводиться акція «Знижка 100 грн» на послугу Роутер! Акція підключається автоматично в разі активації послуги Роутер в період з 01.03.2016 по 30.06.2016 включно.

Чим зручний Wi-Fi-роутер

Wi-Fi-роутер — це пристрій, що підключається до мережі інтернет за допомогою кабелю і передає з’єднання до інтернету (за допомогою технології Wi-Fi) до інших пристроїв, наприклад, ноутбука або смартфона. Таким чином, ви можете користуватися інтернетом без дротів у будь-якій частині вашої оселі і навіть з декількох пристроїв одночасно. Фірмовий роутер Київстар доступний користувачам послуги «Домашній Інтернет» за акційною пропозицією  ціною в 300 грн. Ці кошти будуть повернуті на ваш рахунок протягом 15 місяців шляхом надання знижки на абонентну плату!

Умови надання послуги «Роутер»

Упродовж 15 місяців після замовлення послуги «Роутер» ви отримуватимете знижку на абонентну плату за користування послугою «Домашній Інтернет» за наступними умовами:
  • розмір щомісячної абонентної плати становить 20 грн чи менше (з ПДВ) — абонентна плата не стягується;
  • розмір щомісячної абонентної плати становить більше ніж 20 грн (з ПДВ) — розмір знижки за умовами послуги «Роутер» становить 20 грн.
Вартість підключення послуги «Роутер» з урахуванням ціни роутера, становить 300 грн (ПДВ враховано). Знижка на абонентну плату за користування послугою «Домашній Інтернет» надається раз на місяць при проведенні щомісячних розрахунків по особовому рахунку абонента. Вперше знижка починає розраховуватись за наступний після підключення послуги «Роутер» календарний місяць, а надаватись починає через повний календарний місяць після підключення.
Дозволяється підключення послуги «Роутер» на один особовий рахунок не більше одного разу.

Бонуси

Як отримувати бонуси

Бонуси нараховуються* на ваш бонусний рахунок у системі Мій Київстар 4 числа кожного місяця. Їхня кількість дорівнює сплаченій у попередній місяць абонентній платі за послугу «Домашній Інтернет». Термін дії бонусів - 1 місяць.

Наприклад, якщо ви користуєтесь тарифним планом «Швидкий», то кожного місяця отримуєте 100 бонусів.

Зауважте, що за місяць, коли абонентська плата не знімалася та у випадку замовлення «Призупинення послуги», бонуси не нараховуються.

Перевірити баланс на рахунку послуги «Домашній Інтернет» та кількість бонусів можна за допомогою USSD-запиту *460# з номерів Київстар.

Перевірити кількість та термін дії бонусів на мобільному рахунку, що були нараховані за користування послугою «Домашній інтернет», можна за допомогою USSD-запиту *110#.


Як використовувати бонуси

Щоб переказати бонуси на послуги мобільного зв'язку, зайдіть у систему Мій Київстар та оберіть посилання «Переказати бонуси».

Далі введіть номер мобільного телефону, на рахунок якого ви бажаєте перевести бонуси, і підтвердьте переведення.

Порядок використання бонусів на послуги мобільного зв'язку

Бонуси, витрачені на оплату послуг мобільного зв'язку, мають термін дії 20 днів та можуть використовуватись лише для:

  • здійснення вихідних дзвінків на номери абонентів мережі Київстар (окрім абонентів, що обслуговуються на тарифних планах «Вільний Київстар», «Вільний Київстар 50», «Вільний Київстар 35», «Вільний Київстар для планшета», «Вільний Київстар в мережі», «Вільний Київстар в мережі. Регіон 1», «Вільний Київстар в мережі. Регіон 2», «Вільний Київстар в Інтернеті», «Вільний Київстар в Інтернеті. Регіон 1», «Вільний Київстар в інтернеті. Регіон 2», «Вільний Київстар на всі мережі», «Київстар. Вільне спілкування», «Київстар Безлім 35», «Київстар Безлім 50», «Київстар Безлім 70», «Київстар Безлім 75», «Київстар Безлім 100», «Київстар Безлім 125», «Київстар Безлім 350», «Київстар Безлім Преміум», «Вільний смартфон», «Вільний смартфон. Регіон 1», «Вільний смартфон. Регіон 2», «Вільна мережа, Вільна мережа. Регіон 1», «Вільна мережа. Регіон 2», «Вільна країна», «Ало квартал Мій регіон», «Вільний студент»,«Київстар Дзвінки», «Київстар Дзвінки. Регіон 1», «Київстар Дзвінки. Регіон 2», «Київстар Дзвінки+», «Київстар Дзвінки+. Регіон 1», «Київстар Дзвінки+. Регіон 2», «Київстар Смартфон», «Київстар Смартфон. Регіон 1», «Київстар Смартфон. Регіон 2», «Київстар Смартфон+», «Київстар Смартфон+. Регіон 1», «Київстар Смартфон+. Регіон 2», «Київстар Смартфон Екстра», «Київстар Смартфон Екстра. Регіон 2», «Смартфон Студент»);
  • передавання SMS- та MMS-повідомлень на номери абонентів українських операторів мобільного зв'язку та фіксованого зв'язку стандарту CDMA;
  • оплату пакетів SMS абонентами передплаченого зв'язку мережі Київстар, що обслуговуються на лінійках тарифних планів «Вільний Київстар», «Вільний Київстар в мережі», «Вільний Київстар в інтернеті», «Вільний Київстар для планшета», «Вільний Київстар на всі мережі» і по послугах «Пакет День SMS в мережі», «Пакет День SMS»;
  • користування мобільним інтернетом, окрім абонентів, що обслуговуються на тарифних планах «Київстар Дзвінки», «Київстар Дзвінки. Регіон 1», «Київстар Дзвінки. Регіон 2», «Київстар Дзвінки+», «Київстар Дзвінки+. Регіон 1», «Київстар Дзвінки+. Регіон 2», «Київстар Смартфон», «Київстар Смартфон. Регіон 1», «Київстар Смартфон. Регіон 2», «Київстар Смартфон+», «Київстар Смартфон+. Регіон 1», «Київстар Смартфон+. Регіон 2», «Київстар Смартфон Екстра», «Київстар Смартфон Екстра. Регіон 2, «Смартфон Студент»;
  • оплату пакета мегабайт абонентами передплаченого зв'язку, що обслуговуються на лінійках тарифних планів «Вільний Київстар», «Вільний Київстар в мережі», «Вільний Київстар в Інтернеті», «Вільний Київстар для планшета», «Вільний Київстар на всі мережі»,«Вільна мережа», «Вільний Смартфон", "Вільна країна» та з опцією «-20%» і «-33%» або послугою «Сплачуйте, коли користуєтесь», крім плати за пакети хвилин для дзвінків на номери абонентів Київстар на території «домашньої зони» в ТП «Алло, Квартал! Мій регіон». Окрім абонентів, що обслуговуються на тарифних планах планах ,«Київстар Дзвінки», «Київстар Дзвінки. Регіон 1», «Київстар Дзвінки. Регіон 2», «Київстар Дзвінки+», «Київстар Дзвінки+. Регіон 1», «Київстар Дзвінки+. Регіон 2», «Київстар Смартфон», «Київстар Смартфон. Регіон 1», «Київстар Смартфон. Регіон 2», «Київстар Смартфон+», «Київстар Смартфон+. Регіон 1», «Київстар Смартфон+. Регіон 2», «Київстар Смартфон Екстра», «Київстар Смартфон Екстра. Регіон 2, «Смартфон Студент».

Зверніть увагу!

  • Якщо доступ до інтернету відключено через брак коштів на рахунку, можливість переказувати бонуси на мобільні номери зберігається.
  • Якщо абонент активував «Призупинення послуги», можливість переказу бонусів для оплати послуг мобільного зв'язку не надається.
  • Бонуси, переведені мобільним абонентам, використовуються після вичерпання інших бонусів та знижок (якщо вони є на рахунку).
  • Використовувати бонуси на мобільний зв’язок можуть лише контрактні абоненти-фізичні особи та абоненти передплаченого зв'язку.

Завантажуйте «Антивірус» та «Батьківський контроль» безкоштовно!

Завантажуйте «Антивірус» та «Батьківський контроль» безкоштовно!

Захистіть ваш комп’ютер від зловмисних програм та вірусів в інтернеті. Завантажуйте безкоштовну програму «Центр сімейної безпеки Київстар» від Microsoft, яка дозволить захистити дітей від небажаного контенту, комп’ютер від вірусів, злому хакерів та шпигунських і шкідливих програм. «Центр сімейної безпеки Київстар» включає набір рішень для безпеки вашого комп’ютера:

  1. «Антивірус» — виявляє та «лікує» заражені вірусом програми.
  2. «Батьківський контроль» — рішення для онлайн-безпеки дітей.

Відтепер Ви завжди будете знати, що відбувається з дитиною у віртуальному світі, та зможете захистити родину від онлайн-загроз.

Програма дозволяє встановити фільтри для перегляду сайтів тільки з «білого списку», сайтів для дітей, сайтів для всіх (крім сайтів для дорослих), на спілкування в мережі. Включає попередження про контент для дорослих.

Також програма дозволяє створювати звіти і контролювати дії дитини в інтернеті та на комп’ютері.

  1. «Брандмауер» — запобігає злому вашого комп’ютера хакерами або проникненню зловмисних програм.
  2. «Сканер безпеки» — знаходить і знешкоджує шкідливі та шпигунські програми.

Встановити «Центр сімейної безпеки Київстар» можуть усі абоненти фіксованого інтернету, які користуються операційними системами Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8.

Для роботи з програмою запустіть завантажений інсталяційний файл та дотримуйтесь інструкцій. Після встановлення програми створіть обліковий запис у «Центр сімейної безпеки Київстар». Для комплексного захисту комп’ютера налаштуйте параметри програм «Батьківський контроль», «Антивірус», «Брандмауер», «Сканер безпеки».

Вартість користування програмою

Користування програмою «Батьківський контроль» не тарифікується, плата за її активацію не стягується.

Оплата інтернет-трафіку відбувається згідно з тарифним планом користувача інтернету.

Обмеження використання

Для Windows XP недоступні налаштування обмеження часу користування комп’ютером, інсталяції та запуску ігор і програм.

Майстер

Будь-який абонент послуги «Домашній Інтернет» може скористатись новою послугою «Майстер».

Послуга «Майстер» включає такий обсяг робіт:

  • Візит та консультацію;
  • Діагностику устаткування;
  • Налаштування програмного забезпечення, Wi-Fi-роутера* (без переустановлення програмного забезпечення);
  • Налаштування програмного забезпечення кінцевого обладнання (без переустановлення програмного забезпечення);
  • Демонстрацію працездатності послуги «Домашній Інтернет» ;
  • Налаштування бездротової мережі на пристроях з ОС Andrоid або iOS.
  • Налаштування послуги «Домашній Інтернет» на телевізорах Samsung, LG та Sony з підтримкою SMART-TV.

Вартість послуги становить 60 грн із урахуванням ПДВ за один факт надання, та не залежить від обсягу робіт, що замовлено в межах послуги. Послуга не може бути оплачена за рахунок бонусних коштів.

Щоб замовити послугу «Майстер» абонент може звернутись до центру телефонного обслуговування 0 800 300 460(дзвінки з номерів мереж фіксованого та мобільного зв’язку України не тарифікуються) або до одного з центрів обслуговування абонентів. На момент звернення на особовому рахунку абонента має бути не менше 60 грн.

Після отримання послуги абонент має підтвердити факт її отримання в системі самообслуговування «Мій Київстар», після чого з особового рахунку буде знято плату за надання послуги.

* Налаштуванню підлягають роутери таких марок:

  • Брендований роутер Київстар;
  • Роутери ТМ TP-Link:
    • TL-WR340**;
    • TL-WR542G;
    • TL-WR740N;
    • TL-WR741**;
    • TL-WR841**;
    • TL-WR940N;
    • TL-WR941ND;
    • TL-WR1043N**;
    • TL-WA801ND (только IPoE);
    • TL-WA901ND (только IPoE);
    • TL-WR1043N**;
  • Роутери ТМ D-Link:
    • DIR-130;
    • DIR-300;
    • DIR-320;
    • DIR-330;
    • DIR-400;
    • Dl-604;
    • DIR-615;
    • Dl-804HV;
  • Роутери Zyxel:
    • P-330WEE;
    • Keenetic lite;
    • Keenetic;
  • Роутери ASUS:
    • WL-500GP Premium V2;
    • WL-520GC;
    • RT-G32.

Налаштуванню підлягають ПК/Ноутбуки з такими операційними системами:

  • Windows 98/Millenium;
  • Windows 2000;
  • Windows XP (SP1|SP2| SP3 full);
  • Windows Vista;
  • Windows 7;
  • Mac OS X 10.4 (Tiger), при наявності у абонента пароля суперкористувача (root);
  • Mac OS X 10.6 (Leopard), при наявності у абонента пароля суперкористувача (root);
  • Ubuntu 9.04, при наявності у абонента пароля суперкористувача (root);
  • Ubuntu 10.04, при наявності у абонента пароля суперкористувача (root);
  • Ubuntu 10.10, при наявності у абонента пароля суперкористувача (root);
  • Ubuntu 11.04, при наявності у абонента пароля суперкористувача (root).

** Означає можливість наявності модифікації «d».

Підключення та сервіс

Зміна адреси

Вам не потрібно заново підключати «Домашній Інтернет» від Київстар при зміні місця проживання. Ваш персональний аккаунт переїжджає разом з вами — зі збереженням тарифного плану, залишку коштів на рахунку та підключеними послугами.

Зверніть увагу! Якщо ви переїжджаєте в інше місто, то для тарифних планів «Безлім M», «Безлім L», «Безлім XL» тарифний план зберігається з умовами, що актуальні до відповідного тарифу міста, де ви продовжуєте отримувати послугу «Домашній Інтернет» від Київстар

Цей сервіс надається за умови, що за вашою новою адресою є технічна можливість підключення послуги «Домашній Інтернет».


Призупинення послуги

Деякий час не потрібен доступ в мережу інтернет? Скористайтеся послугою тимчасового призупинення. Протягом періоду дії послуги доступ до інтернету буде обмежено, плата за період дії послуги не нараховуватиметься.

Умови користування

· Щомісячна абонплата за послугу складає 10 грн.

Якщо абонент не поновлює дію послуги «Домашній інтернет» раніше останнього дня місяця, призупинення буде продовжено в наступному місяці автоматично, якщо на особовому рахунку буде достатньо коштів (більше 10 грн).

· Термін виконання заявки на призупинення послуги – з 1-го числа наступного місяця після місяця подачі заяви на призупинення. На поновлення дії послуги – протягом доби.

· Щоб відновити доступ до інтернету потрібна активація на my.kyivstar.ua. При відновленні обслуговування з вашого рахунку буде знято частину абонентської плати за залишок днів у місяці, в якому відбудеться відновлення обслуговування, а також абонентна плата за додаткові послуги в повному обсязі. Якщо на рахунку недостатньо коштів, доступ до мережі не поновлюється.

· Якщо ви підключаєте послугу того ж самого місяця, в якому подали заяву на заміну тарифного плану, то з 1-го числа наступного місяця спочатку зміниться тарифний план, а вже потім буде виконано запит на тимчасове призупинення.


Швидке підключення

Якщо ви бажаєте підключити інтернет якомога швидше, послуга «Швидке підключення» саме для вас.

Команда наших спеціалістів терміново підключить вам інтернет у той самий день, коли ви замовили підключення «Домашнього Інтернету».

Зверніть увагу, заявка має бути подана з понеділка по суботу з 00:00 до 15:45.

Послуга не надається у державні свята та по неділях.

Вартість послуги «Швидке підключення» складає 100 грн з урахуванням ПДВ, що сплачується при підключенні.

Прискорений Інтернет

Турбо Тиждень День

Якщо вам зручно користуватися інтернетом удень — збільшуйте швидкість з послугою «Турбо Тиждень День»!

Із послугою «Турбо Тиждень День» протягом 7 діб швидкість доступу до мережі інтернет з 09:00 до 17:00 буде підвищено до 100 Мбіт/с.

Плата за підключення послуги становить 50 грн. Вартість послуги можна сплатити як з особового рахунку, так і використавши бонусні кошти.

Плата за підключення послуги для абонентів тарифних планів "Безлім М", "Безлім L" становить 10 грн.

Замовляйте послугу за допомогою системи Мій Київстар. Послугу буде підключено протягом доби з моменту подання відповідної заявки.

Тарифи наведені в гривнях з урахуванням ПДВ.


Турбо Тиждень Ніч

Збільшуйте швидкість доступу до мережі інтернет уночі завдяки послузі «Турбо Тиждень Ніч».

З послугою «Турбо Тиждень Ніч» протягом 7 діб швидкість доступу до мережі інтернет з 01:00 до 09:00 підвищиться до 100 Мбіт/с.

Плата за підключення послуги становить 50 грн. Вартість послуги можна сплатити як з особового рахунку, так і використавши бонусні кошти.

Плата за підключення послуги для абонентів тарифних планів "Безлім М", "Безлім L" становить 10 грн.

Замовляйте послугу в системі Мій Київстар. Послугу буде підключено протягом доби з моменту подання відповідної заявки.

Тарифи наведені в гривнях з урахуванням ПДВ.

Тест Драйв

Безкоштовно спробуйте доступ до мережі інтернет на максимальній швидкості!

Послуга дозволяє протягом 72 годин користуватися інтернетом на швидкості до 100 Мбіт/с.

Послуга не може бути замовлена одночасно з послугами «Турбо Тиждень День» і «Турбо Тиждень Ніч».

Замовляйте «Тест Драйв» за допомогою системи Мій Київстар.

Послугу буде підключено протягом доби з моменту подання заявки.

Тиждень довіри

Якщо на вашому рахунку недостатньо коштів для сплати місячної абонентської плати за «Домашній Інтернет», і тепер ви не маєте доступу до всесвітньої мережі, платіж можна відкласти на цілих 7 днів! Скористайтеся послугою «Тиждень довіри».

З моменту підключення послуги «Тиждень довіри» користування «Домашнім Інтернетом» буде відновлено строком на 7 днів. Послуга «Тиждень довіри» не тарифікується.

Послугу «Тиждень довіри» можна замовити за умови, що доступ в інтернет вже відключено. Повторне надання послуги «Тиждень довіри» можливе лише за умови, якщо абонент повністю сплатив місячну абонентську плату після останнього користування послугою.

Замовляйте послугу «Тиждень довіри» за допомогою системи «Мій Київстар», і протягом 30 хвилин з моменту замовлення її буде підключено.

Місячна абонентська плата включає в себе щомісячну плату за тарифом та додаткові послуги, якщо вони замовлені по вашому рахунку.