Бонуси

Як отримувати бонуси

Бонуси нараховуються* на ваш бонусний рахунок у системі Мій Київстар 4 числа кожного місяця. Їхня кількість дорівнює сплаченій у попередній місяць абонентній платі за послугу «Домашній Інтернет». Термін дії бонусів - 1 місяць.

Наприклад, якщо ви користуєтесь тарифним планом «Швидкий», то кожного місяця отримуєте 100 бонусів.

Зауважте, що за місяць, коли абонентська плата не знімалася та у випадку замовлення «Призупинення послуги», бонуси не нараховуються.

Перевірити баланс на рахунку послуги «Домашній Інтернет» та кількість бонусів можна за допомогою USSD-запиту *460# з номерів Київстар.

Перевірити кількість та термін дії бонусів на мобільному рахунку, що були нараховані за користування послугою «Домашній інтернет», можна за допомогою USSD-запиту *110#.


Як використовувати бонуси

Щоб переказати бонуси на послуги мобільного зв'язку, зайдіть у систему Мій Київстар та оберіть посилання «Переказати бонуси».

Далі введіть номер мобільного телефону, на рахунок якого ви бажаєте перевести бонуси, і підтвердьте переведення.

Порядок використання бонусів на послуги мобільного зв'язку

Бонуси, витрачені на оплату послуг мобільного зв'язку, мають термін дії 20 днів та можуть використовуватись лише для:

  • здійснення вихідних дзвінків на номери абонентів мережі Київстар (окрім абонентів, що обслуговуються на тарифних планах «Вільний Київстар», «Вільний Київстар 50», «Вільний Київстар 35», «Вільний Київстар для планшета», «Вільний Київстар в мережі», «Вільний Київстар в мережі. Регіон 1», «Вільний Київстар в мережі. Регіон 2», «Вільний Київстар в Інтернеті», «Вільний Київстар в Інтернеті. Регіон 1», «Вільний Київстар в інтернеті. Регіон 2», «Вільний Київстар на всі мережі», «Київстар. Вільне спілкування», «Київстар Безлім 35», «Київстар Безлім 50», «Київстар Безлім 70», «Київстар Безлім 75», «Київстар Безлім 100», «Київстар Безлім 125», «Київстар Безлім 350», «Київстар Безлім Преміум», «Вільний смартфон», «Вільний смартфон. Регіон 1», «Вільний смартфон. Регіон 2», «Вільна мережа, Вільна мережа. Регіон 1», «Вільна мережа. Регіон 2», «Вільна країна», «Ало квартал Мій регіон», «Вільний студент»,«Київстар Дзвінки», «Київстар Дзвінки. Регіон 1», «Київстар Дзвінки. Регіон 2», «Київстар Дзвінки+», «Київстар Дзвінки+. Регіон 1», «Київстар Дзвінки+. Регіон 2», «Київстар Смартфон», «Київстар Смартфон. Регіон 1», «Київстар Смартфон. Регіон 2», «Київстар Смартфон+», «Київстар Смартфон+. Регіон 1», «Київстар Смартфон+. Регіон 2», «Київстар Смартфон Екстра», «Київстар Смартфон Екстра. Регіон 2», «Смартфон Студент»);
  • передавання SMS- та MMS-повідомлень на номери абонентів українських операторів мобільного зв'язку та фіксованого зв'язку стандарту CDMA;
  • оплату пакетів SMS абонентами передплаченого зв'язку мережі Київстар, що обслуговуються на лінійках тарифних планів «Вільний Київстар», «Вільний Київстар в мережі», «Вільний Київстар в інтернеті», «Вільний Київстар для планшета», «Вільний Київстар на всі мережі» і по послугах «Пакет День SMS в мережі», «Пакет День SMS»;
  • користування мобільним інтернетом, окрім абонентів, що обслуговуються на тарифних планах «Київстар Дзвінки», «Київстар Дзвінки. Регіон 1», «Київстар Дзвінки. Регіон 2», «Київстар Дзвінки+», «Київстар Дзвінки+. Регіон 1», «Київстар Дзвінки+. Регіон 2», «Київстар Смартфон», «Київстар Смартфон. Регіон 1», «Київстар Смартфон. Регіон 2», «Київстар Смартфон+», «Київстар Смартфон+. Регіон 1», «Київстар Смартфон+. Регіон 2», «Київстар Смартфон Екстра», «Київстар Смартфон Екстра. Регіон 2, «Смартфон Студент»;
  • оплату пакета мегабайт абонентами передплаченого зв'язку, що обслуговуються на лінійках тарифних планів «Вільний Київстар», «Вільний Київстар в мережі», «Вільний Київстар в Інтернеті», «Вільний Київстар для планшета», «Вільний Київстар на всі мережі»,«Вільна мережа», «Вільний Смартфон", "Вільна країна» та з опцією «-20%» і «-33%» або послугою «Сплачуйте, коли користуєтесь», крім плати за пакети хвилин для дзвінків на номери абонентів Київстар на території «домашньої зони» в ТП «Алло, Квартал! Мій регіон». Окрім абонентів, що обслуговуються на тарифних планах планах ,«Київстар Дзвінки», «Київстар Дзвінки. Регіон 1», «Київстар Дзвінки. Регіон 2», «Київстар Дзвінки+», «Київстар Дзвінки+. Регіон 1», «Київстар Дзвінки+. Регіон 2», «Київстар Смартфон», «Київстар Смартфон. Регіон 1», «Київстар Смартфон. Регіон 2», «Київстар Смартфон+», «Київстар Смартфон+. Регіон 1», «Київстар Смартфон+. Регіон 2», «Київстар Смартфон Екстра», «Київстар Смартфон Екстра. Регіон 2, «Смартфон Студент».

Зверніть увагу!

  • Якщо доступ до інтернету відключено через брак коштів на рахунку, можливість переказувати бонуси на мобільні номери зберігається.
  • Якщо абонент активував «Призупинення послуги», можливість переказу бонусів для оплати послуг мобільного зв'язку не надається.
  • Бонуси, переведені мобільним абонентам, використовуються після вичерпання інших бонусів та знижок (якщо вони є на рахунку).
  • Використовувати бонуси на мобільний зв’язок можуть лише контрактні абоненти-фізичні особи та абоненти передплаченого зв'язку.